Pirrigt

Funderar helt seriöst på att byta till metrobloggen! Saknar det som f*n! Älskade att blogga där. :/ Får se, har kvar denna tills vidare tills jag har något vettigt att skriva om igen :)

Om en timma och 20 min har jag min teleintervju som kommer ta 30-40 min (shit!), håller på att få magkatarr av nervositet. Jag ogillar sånna kluriga frågor när man inte riktigt vet vilket svar dom letar efter, t.ex "När var senaste gången du tog initiativ och vad var resultatet?". Alltså jag kommer få panik och lägga på luren :p Jag har sovit jätte dåligt inatt pga interjvun, så känner mig inte helt på topp som jag borde. Men är glad när intervjun är över så jag får reda på om jag kommer till slutintervjun eller inte, för då kan jag ju antingen söka andra jobb eller bara se fram emot en face-to-face intervju (vilket jag FÖREDRAR).

Sen idag har vi lite roliga planer, vi ska storhandla (jag älskar att handla mat!), äta tacos (min favoriträtt muuums) och sen ska vi spela bingo HAHAHA. Jimmy frågade mig igår kväll om jag ville gå och spela bingo, jag blev helt ställd först och det enda jag sa var "Kommer det inte bara vara gamla människor där?" Och han ba "Jo... men det är kul!" :D Ibland blir jag förvånad över sånna "sidor" hos min pojkvän, hade ingen aning om att han gillade att spela bingo. Men tydligen är det jätte många människor där och man sitter framför en dataskärm och så säger mannen ett nr, så trycker man på det på dataskärmen. Jimmy vann tydligen 1000 pund en gång, kanske värt att bli stammis där? ;)

Köpte jätte fina grejer från H&M och Urban Outfitters igår. Jag är helt kär i Urban Outfitters btw! Snacka om att fynda på rean! En svart oversize kavaj med nitar på axlarna för 19 pund! Den kostade 80 pund först :s Sen en jätte gullig klänning, fast den var inte på rea. Och en väska och en mössa från H&M. Sen valde jag att spara resten av pengarna, måste ju hålla i pengarna man har nu alltså.

Lägger in lite kort sen, känns tråkigt med bara massa text, inte sant?

Oooooh nu är det snart dags. Wish me luck! Puss

Kommentarer
Postat av: Helena

Hoppas det gick bra på intervjun =)

2010-01-14 @ 09:27:56
URL: http://charmingdevil.blogg.se/
Postat av: Annie

Hoppas ni lever livet i älskade edinburgh och att du mår bra! Puss på dig gumman

2010-01-16 @ 12:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0