Mysfaktor

Åh gud vad uppfriskande, bokstavligt talat! Vi tog en prommenad i snöstormen, först klagade jag extremt mycket på hur ont mina öron gjorde, men vi hade det så mysigt när vi satte oss på ett café på royal mile och riktigt myste. Satt där i kanske tjugo minuter innan jag ville gå hem. Sen på vägen hem köpte vi lite chips och läsk! Verkligen mysfaktor, för första gången på länge kändes det skönt att vara hemma. Jätte härligt verkligen! Tror faktiskt att jag har blivit mer positiv till allt nu. Nu är det ju bara imon kvar på antibiotika kuren och sen är jag frisk! Intervju för banken nästa vecka. Måste bara skryta om en sak :) Om jag nu skulle få jobbet skulle jag tjäna 17000 efter skatt! Och sen om jag säljer försäkringar till kunder så får jag ju en viss procent av det också, men garanterat 17000 svenska kronor. Jag hoppas som fan på detta. Det första jag ska göra när jag får lön är en feting shopping!!

Hoppas ni har det bra i snövädret. Ni som tycker det är jobbigt när det snöar - tänk hur mysigt det är att sitta inne med myskläder, filt och en kopp te och se hur snön faller ner utanför. Känner mig varm inombords!

Kommentarer
Postat av: Helena

haha fan va bra den va =D Dem är ju sjukt frymma på dem parodierna <3 Har väntat på att dem skulle gö New Moon eftersom Twilight parodin va så bra haha. Tack för länken. Älskade den

2010-01-12 @ 00:07:39
URL: http://charmingdevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0