Morn!

Sitter och filosoferar lite. Är rätt trött faktiskt. Jimmy hade tydligen fått en brilliant idé imorse, att han skulle gå upp extra tidigt så att han kunde spela football manager tills jag vaknade (eftersom min laptop är as dålig och stänger av sig var 15 min, så använder jag alltid hans). Men hans plan fungerade inte så bra, utan jag vaknade när han gick upp och ba "where do you think you're going??" haha. Sen gick jag också upp. För en timma sen, halv fucking 8.

Idag ska vi gå ut och kolla jobb tror jag. Väntar fortfarande på ett samtal, dom sa att om dom inte har kontaktat mig inom en vecka ska jag ringa dom, så idag är sista dagen. Så laddar telefonen idag och ringer upp! Men tänkte fortarande kolla jobb, vägrar jobba på bar igen. Vill ha ett permanent jobb där man skriver på ett kontrakt, får holidays och betalade sjukdagar. Inte ett jobb där jag MÅSTE komma till jobbet med influensa som jag gjorde på bank hotel (för att annars skulle jag skapa "problem" som assistant managern beskrev), och inte ens är garanterad pengarna jag har slitit för. Inte ens huvudkontoret har svarat på alla mina email. Tydligen för att dom är skyldiga massa pengar och ligger minus, enligt källor.

En dag jag längtar efter är onsdag, då ska vi ÄNTLIGEN gå på scan för Jimmys knä! Då kan dom se hur stor skadan är och sätta tid för operation så han kan jobba och spela fotboll igen. Yey.

Tänkte laga flygande Jacob idag. Men jag har alltid ätit flygande Jacob med banan och jordnötter vid sidan om, men alla recept jag hittar ska man lägga det I grytan direkt. Och chilisås? Hmm.. vettefan alltså. Kanske gör en sallad istället.

Alright, vi hörs senare. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0