Mano mano

Damn. Har kommit in i ännu än period då jag mat-strejkar. Ibland funderar jag på om jag blivit mano-depressiv, eftersom jag kan vara skit glad och uppåt ena sekunden och as ledsen den andra. Och så fort jag kommer in i deppigheten så känner jag typ "vad är det för mening med att äta?". Jag VET det är inte kul, det är jätte olikt mig själv, så jag försöker jobba på det. Just nu är jag trött på det faktiskt. Igår åt jag makaroner och köttbullar klockan 11 på morgonen och that was it. Imorse åt jag flingor och två mackor, så det är ju bra iaf. Ska försöka äta nåt om en stund, har bara inte orkat gå ifrån datorn på hela dagen. Sitter och funderar på allt och inget ungefär... är så jäkla trött på att inte ha nåt jobb. Men har sökt massa idag, och har som sagt intervju (om dom nu kunde ringa!).

Igår spelade jag och Jimmy bingo vid Fountains Park och vem träffar vi om inte hans VIDRIGT FULA ex. Hon ser ut som en häxa, och hennes syster ser ut som en förvuxen dvärg. Jag tänkte "what are the odds?" seriöst. Första gången jag och Jimmy gör nåt "par-aktigt" tillsammans på jätte länge, så kommer häxan och förstör. Jag drack 3 öl på typ 1 timma, för vet ni var dom satte sig? Bredvid oss?! Ok.. normala människor. Och sen när vi skulle gå därifrån så möter vi henne i entrén och så säger hon till Jimmy "Aren't you gonna dance?" och ler och går förbi. Jag ba "öööh?" Hon menade att musiken var bra eller nåt, I dont know, men skumt och pinsamt var det.

Idag är det Australia day så jag antar att jag får duscha och gå och möta Jimmy och en gemensam kompis Chris. Hoppas Nino är där också, hon är ball!

See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0