Loves it

Pardon för det tidigare inlägget, tror jag bara behövde lite frisk luft :D Ok, jag vill förlova mig men come on, no need to get desperate :p

Jag är faktiskt glad att det är min födelsedag. Var hos min nya doktor kl 9 för att vi ska "lära känna" varandra, och hon var den bästa doktorn någonsin! Hon heter Dr Grant och är superrolig och trevlig. Hon tyckte att jag var smal och hälsosam, och att det var bra att jag inte drack, det "hyllade" hon mig för. Hon tyckte att jag skulle sluta röka, och använde "ekonomin" som ett argument, vilket var roligt för att va läkare ;) Sen gick vi till Boots och jag köpte lite b-day gifts (av Jimmy har jag ju fått massa kläder och slingor, och pengar av mamma å pappa), köpte lite smink o kroppsprodukter, så snart ska jag duscha med persiko-shampoo och kokos balsam. Knasig blandning, men det luktade ju sååå gott. Sen ska jag avsluta med en touch av body spray som luktar exotiskt. Om ni inte visste detta om mig, så är jag helt besatt av att lukta gott. Älskar söta dofter.

Ska nog ha min rosa, svart-glittriga klänning på mig idag och våga håret. En lite bohem-romantisk look tänkte jag!
LOVAR att ta kort, min kamera har vart knasig men nu funkar den tydligen. Puss see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0