Less

Suck och åter suck. Är så less. Tror att njurinflammationen håller på att gå över, så det är jag glad för. Tyvärr (och självklart) har jag drabbats av en hel del biverkningar. Illamående, dåsighet, klåda och utebliven mens. Och nej, jag är inte gravid det är dom förbannade tabletterna. Kunde inte sova inatt eftersom jag aldrig är trött (hallå, jag ligger i soffan hela dan) och sov i 5 timmar eftersom jag vägrar gå upp kl 3 på eftermiddagen.

Nåt är positivt iaf, har sökt jobb på en bank här i Edinburgh och har kommit nästa steg i processen! :) Så ska ha mobilen nära till hands om dom ringer för intervju inom dom närmsta dagarna. Saken är att skulle jag få jobbet är det hur grymt som helst. Vem vill inte ha på sitt cv att man har arbetat med försäkrningar för HSBC? Och lönen är ju grym den med! Ett jobb jag skulle trivas med i flera år skulle jag tro. Men men. Tror inte jag får det. Säger inte bara det för att låta negativ, utan för att vara realistisk. Många, många personer har sökt detta jobbet, folk med mer erfarenhet och folk som faktiskt är ifrån UK. Men jag kan alltid hoppas.


Kommentarer
Postat av: Helena

Åh hoppas verkligen du får jobbet. Jag håller tummarna för dig. Krya på dig gumman <3 kramar

2010-01-04 @ 18:01:08
URL: http://charmingdevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0