Intervjuv med mig själv! ;)

Berätta tre saker som människor skulle bli förvånade över att veta om dig?
Har aldrig haft en pojkvän innan Jimmy (pga att jag alltid blivit dumpad haha), kan alla låtar utantill från Kristina Från Duvemåla, och att jag skulle vilja ha barn!

Vilken egenskap vill du helst se hos andra?
Pålitliga

Hade du något smeknamn när du gick i skolan?
Nej inte direkt.

Hur var du som barn?
Snäll, kreativ, fast väldigt bortskämd!

Vad tycker du om fildelning?
Love it.

Varför bloggar du?
Så att ni i Sverige kan följa mitt liv i Edinburgh.

Betyder kärlek mer för dig än vänskap?
För mig går kärlek och vänskap hand i hand.

Vad kan man leva utan?
Falskhet

Vilket är viktigast hos din partner?
Att veta att han älskar mig även i dåliga dagar och när jag förtjänar det minst.

Har du funnit Harmoni i ditt liv?
Ja och nej. Harmoni på så vis att jag vet att allt löser sig, och nej eftersom det inte har löst sig än.

Hur ofta lagar du mat hemma?
Jag älskar att laga mat till mig och Jimmy, så så ofta som möjligt!

Vad skulle du göra med ett friår?
Friår från vad? :D Vill jag göra nåt, så gör jag det bara. Så borde alla tänka.

Vilket lands matkultur tycker du bäst om?
Italien

Hur svarar du i telefonen?
"Hellooo!"

Är du pinsam på fyllan?
Nej

Vilken var din första konsert?
Robbie Williams med mamma :)

Hur ser folk dig?
Förhoppningsvis en snäll person som är rolig att umgås med :)

Människa som gör dig enbart ledsen?
Kommer att tänka på en person, men det skriver jag inte här. Ingen i Sverige dock :)

Människa som gör dig enbart glad?
Mamma

Värsta känslan?
Misslyckande

Favorit tv-program?
One Tree Hill, 16 and pregnant, The Hills, The Office, Extras

Hur ser en perfekt ledig dag ut för dig?
Om jag inte är sjuk så går jag gärna på en prommenad, kollar i affärer och köper en starbucks kaffe :)

När grät du senast?
Igår. Av smärta :D

Är du vidskeplig?
Nej

Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville?
Att jag fick jobb på en bank, flyttade till en större och ljusare lägenhet och skaffa barn! :D

Skulle du vilja vara med i kungafamiljen?
Nej verkligen inte.

Vad har du alltid velat göra men aldrig vågat?
Flyga till ett land långt borta. Är rädd för att flyga.

Vart går din drömresa?
Till Australien och hälsar på Jimmys familj.

Vem är ditt drömragg?
Robert Pattinson, who else is there? :D

När blir man vuxen?
Vuxen är inte något man blir av att flytta hemifrån, skaffar jobb eller börjar dricka vin :p Vuxen blir man när man mognar i sin personlighet, tar ansvar för sig själv och behandlar människor med respekt.

Vill du säga förlåt till någon?
Nej

Vem är din hjälte?
Angelina Jolie är den enda offentliga personen jag ser upp till.

Vad tror du på?
Att man ska följa sitt hjärta, inte sin hjärna, och leva det livet som känns bäst för en själv. Inte lyssna på andra, inte tänka på krav runt omkring en, utan att leva det liv som känns rätt för en själv, så man inte tittar tillbaka på sitt liv när man är gammal och tänker tillbaka med ånger och saker man borde ha gjort.

Vilken dokusåpa skulle du helst vilja vara med i?
Ingen.

Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig?
Lycklig.

Vad är lycka?
Att känna sig fullbordad och inte ha någon oro i sitt liv.

Vilka personer beundrar du?
Vet inte. Beundrar är så konstigt ord.

Vem var din första kärlek?
Marcus haha. Var 14 och fjortis.

Vem har makten i ditt liv?
Jag

Har du någon dold talang?
Är överböjlig, både armar och ben :p Kan spotta från under tungan, kan sjunga, spela piano och gitarr. Och målar ganska fint med oljefärger :)

Har du mobbat någon?
Ja, när jag gick i grundskolan. Tänker fortfarande på det, så mobba aldrig nån!

Vilket djur skulle du vilja vara?
En örn

Har du någon fobi?
Flyga, klaustrofobi (främst hissar), att någon ska bryta sig in, kontrollbehov samt spindlar!

Vad är det pinsammaste du gjort ?
Har gjort mycket pinsamt men roligt :D

Har du snattat någon gång?
Nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0