:(

Fy fan va less jag är! Sitter här hemma med njur infektion, en pojkvän på kryckor, ingen mat i kylen vilket betyder att jag måste gå ut och fixa det. Jag vill inte :( Soffan har blivit min bästa vän sen jag fick den här infektionen. Soffan, mat, vatten, tabletter och Jimmy :) Men nu börjar mina paracetamol att ta slut, vilket betyder att smärtan till höger om naveln kommer komma tillbaka. Är frestad att ta en av Jimmys morfin tabletter, men vågar inte mixa.. e nog bäst så :)

Yes det är faktiskt det enda som är nytt i mitt liv. Spännande. En sak som faktiskt var spännande var att jag kollade på New Moon och Avatar igår online, med bra kvalite! Skriv mig en kommentar för länken :)

Så är det, måste nog gå ut å fixa lite mat nu. Ha d.

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag vill jätte gärna se New Moon igen ;) hint hint. Kul att de va bra kvalitet.



Usch jag hoppas du mår bättre snart. Vilken början på det nya åter. Blä. Krya på dig <3

2010-01-02 @ 17:51:54
URL: http://charmingdevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0