Better

Har inte bloggat på as länge, sorry guys, eller a, vänner o familj i Sverige :) Har varit as deppig över min infektion, bieffekter av antibiotikan osv. Men börjar må bättre tack och lov. Har bestämt för att jag ska tänka positivt, muntra upp mig och ta vara på varje dag! Eftersom jag inte fick ha kvar mitt förra jobb pga min konstanta infektion så har jag känt hemlängtan, ångest (för pengar) och känt mig väldigt låg. Jag ville inte ens fira min födelsedag (22 jan), vägrade prata med Jimmy om vad jag önskade mig eller vad jag ville göra. Vet ni vad jag sa till han? Att jag inte ville fira min födelsedag för jag förtjänar den inte! Haha, ni förstår hur dåligt jag mådde.

Men nu har jag intervju imon för banken HSBC inom konsument och finans service, men jag är rätt säker på att jag inte kommer få jobbet, är såpass realistisk, i mean come on! Men för säkerhetsskull kommer jag vänta med att söka andra jobb tills jag fått ett svar från dom. Skulle verkligen göra mig stolt att jobba för dom, men jag förväntar mig inget. Bäst att tänka så känner jag.

Är SÅ glad idag! Jag gick med på en tidig födelsedagspresent av Jimmy (eller a, väldigt tidig haha), jag o han ska gå på Princes street idag och jag får shoppa loss för en generös summa;) Hurra! Äntligen får jag känna mig kvinnlig igen och inte som en zombie i pyjamas.

Ni får ha en bra dag så hörs vi! Puss puss

Kommentarer
Postat av: Lina

Krya på dig! Vet hur det är att ha urinvägsinfektion :-(

2010-01-12 @ 17:30:34
URL: http://absolutlinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0