Botaniska Trädgården

Oh jeez. Idag har vart en lååång dag. Förrutom morgonens sysslor (gyn, food-shopping), så gick jag och Jimmy på, hör och häpna - TVÅ OCH EN HALV TIMMAS PROMENAD! Alltså den sista halvtimman trodde jag att jag skulle svimma, dö av rygg och ben smärtor och kräkas. Jag var så fruktansvärt utmattad! Tänk er att gå så lång utan att stanna, och gå i ett raskt tempo! När vi kom hem kunde jag inte fatta att det var sant, jag fattade inte att jag var hemma haha. Då var vi vrål hungriga och åt lite blandat, kyckling och sausage rolls och cola light.


En svan sjö. Så fort vi gick ner för att ta närmare bilder så kom alla svanar mot oss med en gång. Dom trodde att vi tänkte mata dom förmodligen. Jag är rädd för svanar så jag gick snabbt därifrån :)



Hade på mig as mkt kläder så ser ut som ett tält :p

Vi matade ekorrar i Botaniska trädgården.

Till och med ur handen.

Växthusen.

Det kostade pengar att gå in där, men vi sket i det och gick in ändå. Hann ta den här bilden innan vi blev utslängda.

Ett eukalyptusträd! Sånna som växer i Australien där koalorna bor. Vi snodde några blad :p Luktade jätte gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0