Update Edinburgh

Idag är en sån där goo slö dag, då man är hemma utan att vara rastlös. Vi har ju gjort nåt exakt varje dag (viktigt när man är arbetslös, to keep sane), men idag är vi bara hemma och göttar oss. Jimmy spelar x-box och jag tittar på Så som i himmelen, en helt underbar film. Ska strax äta och fortsätta kolla. :)

Även fast jag hatar våran lägenhet, så måste jag bara säga att våran landlord (hyresvärd) är the best. Han skriver alltid mail och uppdaterar oss om förändringar osv, och är alltid så vänlig i sina mail. Hoppas att när vi flyttar ut om 2 månader att han kommer ge en god referens!

Imon är schemat "fullspäckat", ska på gyn undersökning kl 10.30, sen på intervju på ett jobb jag verkligen vill ha kl 2. Det är ett nyöppnat, jätte modernt hotell precis utanför där vi bor. Jag hoppas verkligen att jag får detta *fingers crossed*. Måste nämligen ha pengar så jag kan betala hyran, gå på restaurang, shoppa en ny garderob och åka hem till Sverige. Saknar Johanna såå mycket. Vill bara krama henne. Och mamma och pappa och hundarna och Finduz. Så om jag får detta jobbet kommer jag till Sverige en långhelg i Mars!!! :D Vill inte ta ledigt första månaden på jobbet liksom.

Får jag jobbet ska jag även bleka tänderna, fixa naglarna och skaffa gymkort. Så hoppas. I wanna feel amazing again!

Maten klar om... 20 min! Damn vad tiden går långsamt när man är hungrig :p

Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

Så himla sant... tiden går supersakta när magen kurrar... :) Hihi ♥

2010-02-04 @ 23:13:57
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0