Tjohej

Hej!

Just nu sitter jag ensam i våran lilla lägenhet och längtar tills imon :) Då ska Jimmy på möte med en advokat i New Town och jag ska på intervju på hotellet nedanför gatan! Hoppas fan på detta alltså, vill verkligen inte ta ett bar jobb igen. Plus att Jimmy får pengar imon, då ska vi stor handla och laga en gourmet middag ;) Haha, kyckling sallad eller taco-gratäng! :p

Jimmy är och kollar på fotboll, kände inte riktigt att jag ville följa med, var och kollade på fotboll igår och eftersom jag inte "älskar" att kolla på fotboll så var det inte så frestande att göra det två dagar i rad liksom.

Annars är det inte så mycket nytt va.. hade en livlig diskussion med en kille igår på puben om jordens undergång, Nostradamus och 9/11. Sån är jag! :D


Kommentarer
Postat av: mamma

Sätt på telefonen

2010-02-07 @ 18:29:16
Postat av: Elin

haha vad roligt att du hamnade på min blogg! Jag bor på haymarket och jobbar på peter's yard på middle meadow walk, svenskt café om du hört talas om det.. vad sysslar du med?:)

2010-02-07 @ 21:56:59
URL: http://ellepop.blogg.se/
Postat av: Elin

Jaa tycker om mitt jobb, tycker om folket som jobbar där & så men ibland kan det bli helt galet stressigt. Men man vänjer sig. Jobbat där sen i juni förra året.. flyttade hit för att jag träffade en skotte när jag bodde i York för ett par år sen, så jag förflyttade mig uppåt i landet:D Trivs hur bra som helst verkligen. Sökt in på massa universitet i höst så ska förhoppningsvis plugga här också! När jag inte jobbar hänger jag mest på caféer och läser eller dricker vin med vänner. Sådär lagom spännande. Hur hamnade du själv här? Vad har du för dig om dagarna?:) och lycka till med intervjuerna!

Kram

2010-02-07 @ 23:23:59
URL: http://ellepop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0