But come on..

När jag arbetade på Bank Hotel (the worst time of my life?) så var det en sk chef assistant där som hette Ricky. Han hade jobbat där i fem år (sen han hoppade av grundskolan när han var 15 lol), och så skulle han fira sista dagen med ett par öl by himself. Då stod jag i baren och skulle snart sluta, då frågade han om han fick bjuda mig på ett glas vin efter jag slutat. Jag tänkte why not, ett glas kan la inte skada, han såg så ensam ut. Så drack jag ett glas vin med honom och tyckte det var pest. Sen gick jag ut å rökte, då kom han ut å sa "eftersom du bor vid grassmarket, kan inte du och din pojkvän komma ut på en drink lite senare ikväll?" jag ba "ehm.. kanske, men jag tror inte vi ska göra nåt ikväll, bara ta det lugnt". Han ba "ah, men kan inte jag ta ditt nummer så kan vi väl höras om det?" VAD svarar man på det? "Nej, jag tror inte det va..." Haha, jag hade inget val! Så efter den dagen (har självklart inte träffat han efter det) så får jag sms var eviga vecka som lyder exakt samma fras

Hi wubu2? TB Ricky X

Detta betyder "Hi what you been up to? Text back Ricky x

Men SNÄLLA. Vad är detta för patetisk människa? Jag har liksom aldrig svarat på ett enda jäkla sms. Och ändå fortsätter han med samma jäkla mening. Otroligt irriterande. Han ser btw ut exakt såhär:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0