Wheres my money dude

Är så arg på Bank hotel, skulle fått typ 700 pund för alla pass jag har jobbat (eftersom jag nyss skaffade bankkort, så fick vänta på lön), men så fick jag istället 138. Vet inte om jag ska skratta eller gråta, om han assistant managern gjorde det med flit eller misstag. Så ska gå dit nu och fråga när fan jag får pengarna! Give me the money duuude..  Är förbannad när jag tänker efter, eftersom det är jul om några dagar och dom pengarna skulle verkligen uppskattas! Helvetes fan.

Nu ska jag som sagt gå till Bank hotel, och efter det ska jag till the Globe och kolla på Man utd vs Fullham. Ska satsa 1 pund på att det blir 3-1 tror jag. Sen ska vi träffa Justin och Ronnie, dom är sjuka i huvudet. Men roliga att umgås med ändå. Well well. Puss

Kommentarer
Postat av: Helena

Fy fan. Så kan dem ju inte göra. Du ska ju fortfarande ha dina pengar. Hoppas det var ett misstag så att du får dina pengar. De e stor skillnad på 700 pund och 138 pund. Usch vilka idioter...

2009-12-20 @ 15:08:31
URL: http://charmingdevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0