Sista passet, sen ledig i 2 dagar!

Älskar rubriken, känner att min kropp behöver vila lite. Saken är ju att jag jobbar ju i snitt 40 timmar per vecka, alltså heltid, men jag jobbar dom timmarna rätt intensivt, kan vara ledig i 3 dagar, sen jobba 10 timmar om dagen i 4 dagar. Men veckan som kommer jobbar jag onsdag 5-stängning, (ledig imon och tisdag), sen ledig torsdag och jobbar 8-5 fredag, lördag o söndag. Så det är ändå bra, då jobbar jag ju normala arbetstider. :) På tisdag ska vi köpa julgran och lite julpynt! Sen ska jag ev gå ut med en arbetskompis till mig som heter Lauren, fast det är inte helt 100 än, får se om jag ens känner för att dricka.

När man jobbar på bar och ser fulla människor varje dag så inser man hur patetiskt det kan vara haha. Jag känner nog ingen som är som dom människorna jag sett, typ totalt pinsamma :D Är glad att jag inte är sån. När gitaristen uppträdde igår, så var det en tjej (bimbo) som var dyngrak, började dansa (ensam), ramlade på högtalaren, krossade sitt glas och gick upp igen som att hon inte brydde sig ett dugg haha. Sen gick hon fram till en av killarna hon kom dit med och försökte dansa intimt med honom, han ville inte, så hon började skrika på honom. Han sa "fuck off!" haha och då väckte han odjuret i henne, då ville hon bråka högljutt. Så glad ena sekunden och förbannad den andra. Jaja.

Mick kom hit idag igen, han och Jimmy har köpt 8 sausage rolls var (feta korv pajer), dom ska kolla på fotboll och ha en riktig kill kväll tydligen. Önskar att jag fick vara med, men nån i familjen måste ju jobba! *suck*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0