Saturday

Heej och godmorgon. Hur är det? Igår skrev jag ju att jag mådde skit och tyckte synd om mig själv för att jag var tvungen att jobba. Lyssna på det här då haha - dom ringde in mig och frågade om jag kunde börja en timma tidigare istället. Sen jobbade jag från 6 till 2, alltså 8 jävla timmar med halsont, hosta, ont i revbenen, ryggen, huvudvärk och röd näsa. Såg förjävlig ut, men vad ska man göra liksom! Dani och Lauren som jag jobbar med var också sjuka. Jag sa till Chris, min chef, att om jag inte mår bättre imon, om jag kan ringa in och sjukskriva mig på söndag. Han sa att jag kunde det isf, fast det skulle säkert innebära problem eftersom alla där är sjuka. Men eftersom jag mår bättre idag så går jag till jobbet imon.

Jag ska ju jobba några dagar över jul (inte den 24, men d var inga problem för dom eftersom dom firar jul den 25e), och då får jag dubbelt betalt! Hade ingen aning om det, men det blir ju underbart. Sen är jag förmodligen ledig den 29 dec - 1 jan.







Titta på vårat nya Ipod högtalare system lol. Man kopplar in Ipoden, sen kan man lyssna på musik hur högt man vill!















Nu ska jag duscha, göra iordning mig och ta en kopp kaffe och njuta av ledigheten! Sen kanske vi ska gå på prommenad runt Edinburgh. Mysigt. :) Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0