Julshopping

Det är svin kallt i Edinburgh och risk för att halka (om man är en klump som jag), ser ut som en pingvin när jag går tror jag, jag är så jäkla rädd för att halka! Inte för att det kommer göra ont, utan för att folk kommer att skratta. Well well :p Så nu ska jag snart gå till stan och handla julklappar, igår stannade jag inne och grät eftersom jag har fått urinvägsinfektion som gjorde så in i helvete ont. Men dricker medicin och typ 3 liter vatten. Så idag har jag iaf energi och kan stå upp utan att det gör ont.

Snart är det jul :D Igår kväll blev jag och Jimmy så hungriga (mest för att jag inte hade ätit pga urinvägsinfektionen), så jag lagade köttbullar, potatis och brunsås som midnight snack :D Så nu måste vi åka tbx till Ikea och inskaffa mer mat, det gör vi imon, tror att jag kommer bli tillräckligt utmattad av att gå runt på stan idag. Men det blir nog kul :) Hoppas Jimmy blir glad för sina julklappar!

Nu måste jag kila puss puss

Kommentarer
Postat av: Magda

Ajdå, stackare!! Det är inte så kul!!



Har ni någon snö där borta då??



kram Magda

2009-12-22 @ 20:55:19
Postat av: Helena

God Jul på dig och hoppas du mår bättre. Kramar

2009-12-24 @ 08:13:57
URL: http://charmingdevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0