Its snowing!

Idag är jag glad och förväntansfull inför mitt nya jobb! :) Ska verkligen stanna där länge, så att dom kan träna mig till assistant manager!

Jag har precis gjort iordning mig, har på mig en vit tunika, halsbandet jag fick av Jimmy, uppsatt hår och svarta byxor, och rätt diskret sminkning. Så kollar jag ut genom fönstret och det snöar! Vanligtvis hade jag hoppat av glädje, men nu känns det sådär, ser ut som riktig blöt snö också. Kommer la frysa ihjäl mig där inne i butiken, dom sa att det var kallt , men jag har inget annat fint att ta på mig som är varmare. Ska fixa det efter jobbet.

Berättade jag att jag tappade min mob i toaletten igår? VIDRIGT! Så nu är den sönder och funkar inte, så ska köpa en skit telefon för typ 20 pund efter jobbet, så jag alla fall kan ringa å skriva sms. Sen när jag fått in pengar på mitt brittiska konto ska jag skaffa telefon (touch screen) med abbonnemang! Det är fan på tiden nu, spenderar typ 60 pund i månaden på att fylla på min mob hela tiden. Varför göra det när man kan betala 10 pund i månaden och få 1000 gratis sms? 02 is tha shit.

Måste gå, Jimmy har gjort kaffe:) Mys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0