Hellooo

Sitter med Hanna Montana på tv i bakgrunden haha, det programmet är faktiskt roligt! Miley är skit söt.

Idag har jag fått en del gjort, öppnat bankkonto med HSBC, vart å lämnat uppgifterna hos jobbet, vart på rehab med Jimmy (om hans knä) och åkt hem, lagat lunch och sen tog jag en lång, skön tupplur. Är fortfarande inte helt frisk, så kändes härligt att bara sitta hemma och ta det lugnt idag. Så nu sitter jag och dricker en kopp te, tittar på tv och kollar runt på internet. Jimmy sover, han har blivit sjuk, så nu mår han likadant som jag gjorde för två dagar sen. Usch.

Har inte bloggat så mycket om betydelsefulla saker egentligen. Innan jag tog bort min förra blogg, och innan jag flyttade till Edinburgh så bloggade jag om så himla mycket tankar och känslor runt saker och ting. Det som har vart över förväntningarna med flytten hit är - allt går så mycket bättre än jag trodde det skulle göra. Med allt menar jag jobb, lägenhet och bank ;) Det är ju en bra start i alla fall. Sen kommer jag ju såklart hitta ett bättre jobb efter ett tag, men det känns bra att veta att jag får betalt varje fredag! Det sämsta är att jag knappt känner någon här. Innan hade jag så många kompisar här i Edinburgh, men nu känns det mer som att jag hänger med Jimmy överallt och hans kompisar blir mina kompisar. Jag visste ju detta innan jag kom hit, men trodde ändå jag kunde umgås med dom kompisarna jag brukade hänga med hela tiden, dom som fortfarande är kvar. Men det visade sig att dom personerna har förändrats totalt. Eller är det jag som har förändrats och förstår vilka idioter dom egentligen är? Jag vet inte. Skulle hellre umgås med människor som röker på.

Imon skulle jag egentligen gått upp tidigt och åkt till Ikea med min kompis Naomi (som också är från Sverige!), men hon kunde inte, så vi åker dit på torsdag istället :) Passar lika bra för mig! Vi ska köpa massa julmat, eller aa, svensk mat ;) Hoppas att dom har äkta julskinka där! Just det, sen ska jag göra en pepparkaksdeg imon.

What else.. har börjat på dieten igen, detta är tredje dagen. När jag vägde mig för 3 dagar sen visade vågen 61 kg, så mår skit över det. Jag VET, det är inte mycket , men känns inte kul att ha kämpat så hårt och gått ner 8-9 kg och sen gå upp 2.. yeah yeah. Nästa vecka är jag nog tbx på 59 ;)

Ska köra en teeth whitening, har möte på onsdag!


Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0