Getting better

Hej! Måste bara uppdatera lite kort och säga att jag fick min medicin igår, känner mig nästan helt frisk nu! Bara imon kvar på antibiotikan och sen ska jag nog vara helt kry. Måste bara säga att jag inte kom ihåg hur det var att kissa normalt, toaletten har vart min fiende i 2 veckor :p Vi har beställt pizza två dagar i rad också eftersom ingen av oss har kunnat stå upp. Men ställde mig på vågen idag och har inte gått upp nåt så är överlycklig över det.

Sen måste jag också berätta att på juldagen bestämde jag och Jimmy att vi ska sluta dricka! I alla fall i ett par månader framöver, tror vi båda kommer må mycket bättre av det. Bli mer hälsosamma. Sen bråkar vi alltid när vi dricker, men när vi inte dricker så bråkar vi aldrig. Så det känns som att alkohol väcker det värsta i oss, så varför dricka då? Det gör ju ingen av oss glad. Så ska se hur det går med det, men måste erkänna att jag inte ens vill dricka. :)

What else.. ska gå till affären snart och köpa lite mat, tänkte ha kyckling sallad idag och chili con carne imon. Fy fan vad äckligt det hade vart med pizza idag igen haha. Kan bara äta pizza högst en gång i månaden, för känner mig så äcklad varje gång jag ätit d. Så hälsosam mat, ingen alkohol och ett bra förhållande. Låter perfekt :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var väldigt insiktfullt gjort av er!Lägg även rökningen åt sidan och ni blir ännu mer hälsosamma.

Kramar

2009-12-29 @ 12:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0