Football day

Hey everyone!

Just nu kollar jag på Man utd vs Wolf och det står 1-1. Jimmy och Mick sitter båda bredvid mig och biter nervöst på naglarna medan dom stirrar på tv rutan utan att säga ett ord. Förrutom om det händer nåt, att nån är nära på att lägga mål, då skriker Jimmy för fullt. Typiskt killar. Tänk att jag umgås med dom här idioterna jävligt ofta, och man blir ju som man umgås... så jag är en pojk flicka numera? Nooo... haha. Ska ju bleka tänderna nästa vecka, har akryl naglar, älskar shopping och mode över allt annat och är jäkligt utseendefixerad. Inte är jag en pojk flicka inte! Men jag gillar att kolla på fotboll, stämningen är alltid på topp!

Ska fortsätta dricka mitt rosé vin nu och glo på fotboll, men vi höres imon. Jobbar 5 till stängning oh noo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0