En liten uppdatering

Jag och Jimmy sitter övertrötta i soffan och kollar på Skynews och skrattar. Kan man göra annat? :D Jag har ruskigt ont och han likaså, vi undrar hur ofta ett par kommer in till akuten med olika smärtor och BER om medicin! :D HJÄLP JAG HAR URINVÄGSINFEKTION och HJÄLP MITT KNÄ ÄR STOR SOM EN BALLONG! Nu kom han in skuttande i vardagsrummet, så nu ska vi dricka upp vårat kaffe och bege oss till sjukhuset. Åh vad jag längtar. Vill ha medicin, lite mat efteråt och sömn. Och när jag vaknar upp vill jag att allt ska kännas bättre. Och att jag förhoppningsvis fortfarande har ett jobb, men men, hatar det ändå.


Kommentarer
Postat av: Helena

Usch hoppas du mår bättre efter medicing och sömn. Många kramar från Sverige. Krya på dig xo

2009-12-27 @ 23:54:10
URL: http://charmingdevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0