BTW

Gick precis in på en av mina favoritbloggar; http://enkarlekssaga.blogg.se. Tjejen som skriver heter Angelica, är 20, blev gravid som 18 åring, och nu är hon 20, verkar som en jätte gullig person, och är gravid igen med deras andra barn, som hon beskriver, "deras planerade kärleksbarn". Det första jag känner är avundsjuka! Inte för att jag vill ha barn, NU NU NU, utan för att jag vill ha ett planerat kärleksbarn :p Jag och Jimmy pratar om barn och så ibland, men då är det alltid jag som frågar när han tror att vi kommer ha barn, och det är alltid han som säger, "inte nu i alla fall". Tror mest att jag vill höra att han vill ha barn med mig, och allt det där... Men nej. :) Han vill inte, så blir nog inga barn för oss på ett tag! Fast iofs, jobba på en bar och vara gravid är nog ingen höjdare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0