Aj

Mår skit. Sitter vaken med en jävla urinvägsinfektion och nu är det fan inte roligt längre. Det svider som in i helvete och jag kan inte ens ligga ner för att det gör så förbannat ont, så jag håller mig vaken tills jag åker till akuten på nåt sjukhus, men det värsta av allt är att jag är rädd att dom på jobbet säger att det inte är nån idé att jag jobbar där mer eftersom jag redan har ringt två gånger och sagt att jag är sjuk, och detta på samma morgon, så skapar ju verkligen problem :s För två dar sen trodde jag att den var borta, men igår började symtomen igen och nu är det värre än värst. Så struntar faktiskt i jobbet, vill bara må bra igen. Ska ringa dom om tre timmar eller nåt och sen åka in till akuten. En sak som är så jäkla ironisk är att Jimmys knä är också värre än aldrig förr - har svullnat upp så det ser ut som en ballong och han kan inte ens vrida sig om i sängen. Så han borde också åka in till sjukhuset men han säger att han inte ens kommer klara av att gå nerför trappan. Haha, seriöst det kan verkligen bara bli bättre i den här familjen :D Det är helt otroligt! Jaja, vi hade iaf en bra och mysig jul, men antar att det aldrig kan vara helt perfekt...

Ska nog göra kaffe nu eller nåt. Önskar att jag kunde åka in till sjukhuset nu, men vill vänta tills det är lite ljusare ute och folk på gatorna. Hoppas ni som läser min blogg mår bra iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0