2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, var väldigt duktig i skolan ;)
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga nyårslöften, men i år ska mitt nyårslöfte vara att bli en bättre person, alltså att inte tänka på mitt bästa hela tiden, utan att tänka vad som är bäst för människor runt omkring mig också.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej, men min kompis ska bli mamma i januari tror jag det var!
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? Gud... Tyskland, Belgien, Bryssel, Frankrike, England, Danmark och well - Skottland!
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Jag skulle vilja ha ett bättre jobb med mycket mer pengar.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? När jag tog examen!
8. Vad var din största framgång 2009? När jag tog examen ;)
9. Största misstaget? Att jag har gett vissa personer för många chanser, personer som verkligen inte förtjänar det.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Inte skadat mig, men sjuk har jag varit!
11. Bästa köpet? Julklapparna till Jimmy :) (En nokia 6700, mobilt internet, xbox web cam, kläder)
12. Vad spenderade du mest pengar på? Jimmys julklappar haha.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Dagen vi flyttade till Skottland kommer jag aldrig glömma!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?  Snowpatrol - Run eller alla Twilight låtar typ Bellas Lullaby ;)
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare
16. Vad önskar du att du gjort mer? Sparat lite mer pengar förmodligen. Hade behövt det nu.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Festat. Inte för att jag gjorde det så mkt, men mkt pengar går ju åt!
18. Hur tillbringar du julen? Tillbringade min jul med Jimmy och Mick!
19. Blev du kär i år? Nej, blev kär för 1 år och 7 månader sedan :)
20. Favoritprogram på TV? One Tree Hill, The Office, Extras
21. Bästa boken du läste i år? ALLA Twilight böcker!
22. Största musikaliska upptäckten? Ehm.. blev kanske aningen bättre på gitarr!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Det enda jag kommer ihåg att jag fick var ett jätte fint hjärt halsband från mamma och pappa. Undrar vad jag får när jag fyller 22!
25. Något du önskade dig men inte fick? Pengar :p
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jag fick först presenter av mamma, pappa och Jimmy på morgonen, sen var jag i skolan och mina vänner överraskade mig med jätte fina presenter och muffins. Sen åt jag på restaurang på kvällen! Jätte mysig födelsedag, helt perfekt.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Att jag hade haft ett deltidsjobb så jag hade kunnat spara mer.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Väldigt fashionable ;) Fast nu känns min stil mer avslappnad, fast ändå trendig såklart!
29. Vad fick dig att må bra? Jimmy får mig alltid att må bättre
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Robert Pattinson!
31. Vem saknade du? Ingen faktiskt! Då hade jag ju kontaktat den personen om jag saknade den :) 
32. De bästa nya människorna du träffade? Vissa tjejer från min förra klass :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0